En dag i Bollnäs

Idag har jag haft en fantastisk dag i mysiga Bollnäs!:-) 
Först var vi på stan med Matildas syster och hennes två barn:-) super mysigt! Hann med lite shopping också haha! Ett par nya cyckelbyxor och en ny sport-bh. Båda från Nike!(Y)
Sen slappade vi hemma en stund innan Matilda hade simträning. Då passade jag så klart också på att simma. Snodde åt mig lite av det dom övade på och spanade in dom så nu vet jag vad jag ska jobba extra med när jag kommer hem;-)
På kvällen blev det ett besök hemma hos Antons (Matildas sambo) föräldrar där Anton fixade med sin cross, jag fick fräscha upp mitt mine på massage då Matilda ställde upp och la sig där, frivilligt! Haha! Och så slappade vi i soffan och kollade på EM i simning och spelade TV spel.
Låter inte som världens dag men det är så himla underbart att umgås med så fantastiska människor! Jag fylls av energi och bara ler hela tiden!:-D
Men nu ska jag försöka sova också, uppstigning imorgon 07.00, hurra:-p





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0