Sprang vilse!!

Jag kom på en till sak jag gjort idag. Jag skulle ut och springa eftersom vi har ledigt från handbollsträningarna nu under lovet. Så jag sprang från krusboda ner till rundmar och sen var det meningen att jag typ skulle bort till alby eller något men istället hamnmnade jag på en väg mot långsjön i trollbäcken. Men jag vet hur långt det är till den där sjön så jag orkade inte springa ända dit så jag svängde av mot gammelström. Jag sprang ju inte helt vilse för jag hade ju ett hum om var jag var hela tiden men inte hur långt hem det var eller vilken väg jag skulle ta varje gång det kom "korsningar" eller liknande så jag chansade lite. Men till slut kom jag hem efter en timme. Snacka om att jag var tröt!=) men nu orkar jag inte sitta här längre....
Hej då
//Emelie

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0