Dom är så söta=)

Jag har precis kommit hem från att ha varit med 01:orna och spelat tränings match i dalskolan. Dom är så söta när dom springer runt där på planen och inte riktigt vet vad dom ska göra;) Hahaha, jag försöker säga till dom vad dom ska göra, men det går inte så bra=P Sen när pappa åkte hem så åkte jag förbi några föreldrar med barn från gruppen och dom stog i backen till vänster när man åker upp i backen från Dal. Och det låg ett barn i backen. Men jag såg inte vem. Men jag stannade inte för pappa behövde åka hem och dom ahde ju mobiler och så, så att jag tror dom klarade sig. Men nu är jag riktigt nyficken;)
Jag skrev inte igår för jag hade inget intressant att skriva. Men jag kan berätta att först så spelade jag två handbollsmatcher sen så spelade jag två träningsmatcher mot tyrold med 01:orna=) Men som sagt det är inget intressant.
Nu ska jag äta lite lunch. Sen hade jag tänkt ta en spring runda=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0