Engelsk upsattsskrivning

Idag hade vi upsattsskrivning i engelska i skolan=) Det var rätt så kul. Men jag tror det gick ganska dåligt;) Vi får se vad jag fick för bettyg=)

Idag så var det grattis glas på Ben & Jerrys=) Fast jag åt aldrig något, vilket jag gärna gjort men jag pallade inte stå i kö och plus att om jag hade ätit glas hade jag ångrat det efteråt=P JAg gymar inte idag heller. För anna praoar så hon hinner inte och ronja skulle springa istället för att få up konditionen till stadslaget:)

Nu ska jag snart åka på styrelse möta med smart ungdom. ska möta moa i centrum ca halv sex=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0