GLAD PÅSK!!!=D

Glad påsk!
Idag är det dagen då man får påskägg:D Jag fick ett av pappa med 200 spänn oh fyra askar läkerol:D Jag ska åka upp till mamma en sväng innan jag åker till farsta till mina släktingar för att äta påsk lunch och då ska jag ge henne att skit stort påskägg fullt med godis och en triss lott=D Hon sa att jag skulle få något om jag åkte till henne, undrar vad, jag har ju redan fått ett linne:D
Jag kmr inte hinna skriva något mer idag eftersom jag har komfa frem till 00:30 idag så ni får veta ved jag fick imorgon=P Ha det supper bra!!! Och ät mycket godis!!!=D=D=D  

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0