Gym=)

Idag har jag varit och gymat med Ronja (ronjafroberg.blogg.se)=) Det gick faktist väldigt bra för att inte ha tränat ordentligt på 4 dagar. Och i morgon kanske jag ska ut och springa en kortis med henne innan komfan=) Vi pratade om att kanske springa 4 km i alby, inte så långt, men det är bättre än inget^^

Efter gymet så var jag ute och lekte med små grannarna, asså dom är 5-6 år=) Det är jätte kul att leka med dom. Vi brukar vara ute och spela innebandy, eller fotboll. Idag spelade vi fotboll i typ 1n och en halv timme=) Från en början så var vi 5 pers men efter typ en timme var det bara jag och Jacob (en 5 åring) kvar så sen gick vi in till honom och spelade hockey spel och play station=) Asså det låter konstigt, men det är kul att leka med honom=P
 
Imorgon har jag komfa vid 4 till kvart i 10 (asså på kvällen) så jag kanske inte skriver i bloggen imorgon. Det är väldigt tråkigt på komfan och jag har det igen på lördag pga att det är påsk. Och påsk är ju en tradition i kyrkan. Så då har jag komfa mellan 3 på dagen till halv ett på natten=( Fett tråkigt att vara där så länge. Men, men, det är sista träffen innnan Italien=D=D Jippi!!!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0