I´m in love!

Jag har blivit kär!!!! I en grill=P Asså vi var på Bauhaus för att handla lite. Och så gick vi och kollade lite på grillar. Och då var det en jätte fin grill för extra pris från KING. Den var jätte stor, med en kok platta påena sidan och typ en ishink på andra sidan. Asså det är lite svårt att förklara hur den ser ut^^ Vi tänkte typ köpa den. Men det fanns inga kvar=( Så jag ska se till att vi kmr iväg till ett annat bauhaus för att se om den finns där=) Sen vill jag åka till farsta för att kolla på den där strand klänningen på Åhlens;) Sen har vi också varit på eko idag=) Dom hade väldigt mycket re där idag. Så jag fick med mig en hel del hem=D
God natt;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0