Jag tror jag är död=P

Asså min kropp är helt slut just nu! Jag har tränat så mycket på sistone så jag orkar ingenting just nu! Jag ska nog ligga lite lågt efter helgen. Men inte i helgen för då är det SLUTSPEL!!! Jippi!!!=D Fast vi ska spela en kvalmatch mot lidingös 95:or först. Så vi måste vinna den! Men dom är riktigt bra så vi måste spela grymt bra!=D
Idag har jag tränat, som vanligt=P Vi tränar ju med 95:orna på onsdagar. Eller i alla fall i samma hall, och dom har fått typ tio nya spelare från älta så vi var typ 40 pers i hallen! Det var jobbigt att konsentrera sig i allt ljud;) Men, men... Det gick ju ganska bra i all fall=) Fast jag kunde inte träna så mycket för jag har ont i foten. Eller asså jag har igentligen ont i knölen under stortån, en pappa till en i 95:orna kollade på min knöl för han jobbar med sånt. Och han sa att jag har ett vanligt fel (kmr inte ihåg vad det heter) där stortån viks in för mkt. Det är svårt att förklara;) Men det går i min släkt=P Så jag ska typ få inlägg och en natt skena som trycker ut stortån=S Det gjorde ganska ont när han prövade;)

Nu orkar jag inte skriva mer...


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0