Narnia, häxan och lejonet=D

Hej
Det blir bara ett kort inlägg för jag ska strax gå till bussen. Pallar värkligen inte gå till skolan idag så jag tar bussen;) Igår så såg jag på Narnia på kvällen. Asså jag tycker den filmen är fett bra! Den är så ledsam och Aslan är såå söt. Tänk att ha en sån till husdjur=P Asså jag vet ju att den filmen är väldigt långt ifrån värkligheten. Men det är en av dom få filmerna jag gillar som är så ovärklig.
Det var efter träningen och efter Hjälp jag är med i en japansk TV show som jag satte på Narnia så jag somnade väl typ vid 00:00=S Nu ska jag titta på The voice rap attack sen ska jag gå till bussen=D
Hoppas ni får en bra dag=)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0