Raport från igår:-)

Hej
Jag orkade inte skriva igår när jag kom hem från konfan eftersom jág kom hem vid ett på natten. Asså jag hade väldigt kul, roligare än jag hade förväntat mig i alla fall=D Vi hade massor av workshops. En där vi målade kors på stenar, en där vi mediterade lite och sen målade vi värsta stora tavlan. Där alla fick rita vad dom tyckte gjorde livet värt att leva^^. Sen fick vi göra en låtsas framsida till en tining om när jesus dog, och den sista var att gå runt i kyrkan och leta efter olika tecken och symboler typ. Vi fick också se på film, spela vollyboll och prova kopper* såna där "klänningar" man har när man komfirmeras=)
Sen vi typ elva så gick vi fackeltåg typ mot brevik och sen runt lite där och sen till kyrkan där vi hade midnatts mässa. Och för ensångs skull så var det fler personer en bara komfermander där. Kyrkan var fullsatt! Men det var ju också lite spec igår. För det var två körer som sjöng i kyrkan. En gosskör, haha och sen en kör med tjejer. Det var den kören man fick prova på i torsdags.
det var typ det vi gjorde igår. Så nu vet ni det=P
Visst ja, jag fick två lotter av mamma. Fast igentligen va dom från Leena min moster. Det var stora lotter med dubbla på varje. Så jag var 40 kr sammanlagt=D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0