Taco=P

Tjenare=P
Idag fick jag tacos till middag. Åå det var så gott!=) Har typ inte ätit det på åratal! Så här såg min taco ut;)

BIlden blev väldigt suddig, vet inte varför. Men min taco inehåller från botten: Köttfärs, pytte lite ost, gräddfil,majs,salad, tomat,gurka,taco sås och lite mer gräddfil;)


Idag så gymmade jag med Annna (ronja var sjuk) och vi tog det fett chill. Vi började med att göra pogrammet vi har. Men båda två var så trötta på att gymma. Så vi struntade i typ lite mindre än halv och körde istället sånt vi tycker är kul. Som bänkpress 30 kilo och 210 situps med maskin på 25 kilo och 12 vanliga situps och 12 snea=) Hoppas bara inte att Marcus får reda på det här;) Så ser min dag ut=P
Hej svejs leverpastej (hahahahahaha)=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0