Ugly betty is back=D

Äntligen får vi se betty i Tv rutan igen=D Asså jag har inte tittat på det så mycket förut. Men sen när jag sett repriser så har jag värkligen fastnat för det=D  Det är så kul!! Nu ska jag gå och se på Narnia tror jag;) Men min TV funkar inte riktigt:S Jag får ljud på bakrunden men inte på talet=( Någon som har en ide hur jag ska göra så att det funkar???

Idag har jag varit och gymmat med Anna och ronja=D Det gick väldigt bra faktist=) Idag har jag också försökt plugga spanska. Jag har väl hunnit med en del men jag har fortfarande 25 glsor kvar att lära mig med igen pluggtid kvar! Jag hinner kanske plugga lite på torsdag om jag hinner innan träningen;)
Vi hörs....

Kommentarer
Postat av: Rebecka :)

Haha Emelie jag tycker också att det är roligt att ugly betty kommit tilbaka:P. Jag älskar den serien;)



Kram,kram

2009-04-15 @ 15:03:31
URL: http://rrebeckaaa.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0