Valborg på moas land

Tja;)
Jus nu sitter jag på Moas landställe och det är iskallt även fat vi är inne. Fast så klart så är moa skit varm i alla fall=) Resan hit tog lång tid pga all köer=) Idag har vi fotat och sen gjort lite "läxor". Så nu ska vi ut och fota igen=) Alla bilder laddar jag upp när jag kmr hem=) vilket är i morgon=( Buu
Min eld till kompis vill att jag kommer så det är väl bäst att gå=)
Vi går inte på någon eld idag, Yes, tycker det är så trååkigt;)
Ha en underbar valborg så ses vi snart igen=P
Bye

Kommentarer
Postat av: Danne

Ha det så trevligt!!!

2009-04-30 @ 20:59:05
Postat av: moa

kan du skicka nån av bilderna till mig så jag kan få ladda upp nån på min blogg, alltså när du kommer hem? =)<3

2009-05-01 @ 19:18:07
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0