Italien, here I come=)

Hej svejs
Imorgon drar jag till Italien så jag kommer inte blogga något på en hel vecka... Men ni som fortfarande vill veta vad som händer kan läsa om dagarna i Italien HÄR på konfirmationens hemsida=) Gå till Katigorier och tryck på Claragruppen=)
Imorgon blir det uppstigning halv fem så det är bäst att komma i säng snart;) Jag kmr ha mobilen med mig så ni kan smsa men gör det inte i onödan bara, haha=P Fast jag kmr ju svara på alla sms=) Troligtvis kmr jag skriva inlägg på papper varje dag som jag sen skriver av när jag kmr hem.
NU har jag inte tid att sitta här längre
Ha det jätte bra tills jag kmr hem
BYE=D

P.S Jag kmr ladda upp bilder från dagen på gotland när jag kmr hem=)D.S


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0