Mix tunering=)

Igår hade vi en liten mix tunering innom föreningen och jag hamnade i lag ett och vi van hela tuneringen!=) haha, inte för att jag tog det speciellt alvarligt för lagen var en blandning mellan 00:or, 98:or, 97.or, 95:or, A-flicka och A- Lag. Vi van tack vare att vi hade små som vågade sjuta och så för dom fick flest poäng för varje mål.=) Men nu ska jag åka iväg för den första träningen på träningslägret. Sen precis efter blir det träning med min små tjejer och sen träning för mig igen=) Niu måste jag gå, 
Bye=)  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Ååh, vad kul att du tycker det! Tackar! :)

2009-08-23 @ 20:01:16
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0