Så var man konfimerad...

'
Jag bar ett trä kors fram till kyrkan, sen byte jag till det tunga när vi kom in;)

Här blir vi velsingnade*

Här sjunger vi=)

Slutet på konfirmationen, snacka om att man fick ont i kinderna av att stå och le så länge, haha=)


Det började kl tio i församlingshemmet med lite drama och ett bild spel för föreldrarna och sen bar det iväg till kyrkan där vi sjöng, bad böner, tog emot en bibel, åt bröd med vin och fick välsingnelse=)
Det var ganska kul att bli konfimerad:P Och efteråt kom hela släkten hit och vi åt, fickade och jag fick massor av fina presenter som äkta guld örhängen och pengar, typ 2000=) Sen fick jag ett armband av farmor som gått i släkten ganska länge;) TAck allihop för allt fint uppvaktande eller vad man säger=P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0