Sommar jobb+träning...

Ja, det är så min dag har sett ut, först var jag på sommarjobbet från 9:00 till kl 16:00=) Asså jag har fåtte ett litet sommarjobb hos min mamma, asså hon jobbar i nyboda. Och jag plus några andra hjälper till att städa hela nyboda inför skol starten. Det är ganska jobbigt för vi får flytta ut alla möbler ur ett klassrum för att städarna ska kunna städa. Och sen när dom är klara får vi flytta in allt igen och sen rengöra som. Fast jag får ju betalt, 65 kr i timmen=) Det är inte så mkt men det är i alla fall något=P
Sen var det träning kl 18:00 i alby. Idag sprang vi intervaller på 800 meter, ganska jobbigt för jag var väldigt stel efter igår då vi gjorde jägarmarsh på 1,6 km* 4. Det var skit kul men som sagt stel efter det;) Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sägen, vet, tidigt men jag ska upp imorgon halv åtta=P

God natt=)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja det är klart :)

2009-08-05 @ 22:55:26
URL: http://ronjafroberg.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0