Jullov=D=D!!

Äntligen börjar jullovet!=D=D
Idag har jag varit i skolan, tittat på tråkig julshow och sedan fått betygen=)

Förra terminen:
Bild= G
Biologi= VG
Engelska= G
Fysik= VG
Idrott och Hälsa= VG
 Kemi= VG
 Matematik= VG
Spanska= G
 Musik= MVG
Sammhällsorientering= VG
Slöjd= VG
Svenska= VG
Teknik= G

Den här terminen:
Bild= VG
Biologi= VG
Engelska= VG
Fysik= VG
Idrott och hälsa= MVG
Kemi= VG
Matematik= VG
Spanska= VG
Musik= MVG
Historia= MVG
Religion= VG
Geografi= VG
Samhällskunskap= VG
Slöjd= VG
Svenska= VG
Teknik= VG

Jag är jätte nöjd med mina betyg=D Mitt mål var att inte ha ett ända G, och det har jag inte=D=D Fast jag ska försöka höja mig i några ämnen till slutbetygen=P

Som jag har skrivit förut så ska den bästa idrottsläraren Andreas sluta, snyft=( Så jag och Josse köpte en t-tröja och en bukla till honom=) Han blev så glad att han nästan började gråta=D
Här är bilder på det han fick=D

Det står jag är världens BÄSTA idrottslärare
'
Tycker iallafall Sandelius och Lundin




Dets står, världens bästa idrottslärare
Tack för allt
//Josefine Sandelius och Emelie lundin



Ska snart åka till värmland så jag måste paka klart nu=)
Bye=)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0