Svar...

Här är ett svar till dig som undrade om idrottsgymnasiet:

Jag vet ju inte vad du håller på med för sport men jag tror att Idrottsgymnasiet passar bäst för folk med induviduela sporter. Gymnasiet var också väldigt litet som du kanske förstår, hade bara tre klassrum tror jag. Lite för litet för min smak.
Skåpen var oxå fett små! En träningsvänska skulle aldrig kunna få plats i dom!

Det positiva är att de är så få lärare och en friskola vilket gör att beslut kan tas väldigt fort. Och eftersom de tar betalt för lunchen, 1300 kr tror jag det var per termin, har de råd att köpa in väldigt mycket.

Sen vet du ju hur det är, skolan visar bara sin bästa sida på öppna hus så man kan inte riktigt lite på dem.

Skulle du börja där får du väldigt gärna höra av dig och säga va du tycker!=D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för svaret! Jag skickar en till komentar om jag har någon mer fråga ;)

Lycka till med ditt gymnasieval!

2010-01-01 @ 11:34:56

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0