Allt är tillbacka!!!=D

Nu har vi fått tillbacka allt som blev snott, jippi!:)
Vi fick tillbacka allt eftersom min mamma, som också är min tränare, känner typ hela tyresö (hon hetter Inger Lundin) så hon fick reda på vilka det var (jag nämner inga namn) så hon åkte typ hem till dom, eller sökte upp dom, så nu har vi fått tillbacka alla saker:D
Fast dom har slängt mitt sim kort!!!!!!!!!!!!! ååååå, vad sur jag blir! Jag har typ sparat allt på det, så nu ör det ju bara att skaffa alla kontakter igen.......
Nu kom mamma hem......
Med min mobil och headsett*=D
Så nu ska jag sms:a dom som jag har nummret till och säga att jag fått tillbacka den;)
God natt=P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0