Allt blev stulet!!!!!!!

Asså fatta vad arg jag är just nu! Jag har precis kommit hem från träningen.
När vi tränade i Wättinge så har det kommit in någon/några och tagit typ alla i mitt lag´s mobiler! Asså dom (jag vet inte om det är flera eller en men jag skriver dom) har fått med sig typ minst tio mobiler och lika många busskort. Var av hälften var plus kort!!! Sen tog dom en ipod också!
Asså det gjorde dom medan vi tränade. Och när vi tränat klart och skulle bytta om till utomhuskläder så märkte en tjej att hennes mobil var borta. Sen märkte typ två tjejer till och sen bara fortsatte det. Jag blev också av med min mobil (och mitt headsett*) Jag har typ bara haft den i en månad, så den var fett ny!!!
ÅÅÅÅ, hoppas vi får fast dom som gjorde det. I så fall säger jag till om vi gör det!
Nu ska jag bada....

P.S Om det är någon som har mitt nr (asså, någon som känner mig) i mobilen och får ett konstigt sms eller något sånt så säg till. För då kan man spåra var ifrån dom skickat sms:et

 

Vad är de bästa hittills idag? Är så arg och ledsen nu att jag inte kmr på något

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att allt blivit stulet!!!!!!!!!

 

Vad gör jag nu? Sitter och är arg

 

Vart är jag nu? Hemma

 

Vilket humör är jag på idag? Arg och ledsen som fan!!!

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans och en bemaningspool-tröja (den är från handbollen)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0