Äntligen=D

entligen har jag fått se I taket lyser sjärnorna! Den ägde!!!! Bästa filmen ever! =D Asså den var ju skit bra, fast jag grät ganska mycket. Det var jättesorgligt när hennes mamma dör! Men jag tänker inte berätta något eftersom jag vill inte avslöja ifall det är någon som sett den. Men den var i alla fall as bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag måste bara säga att Samuel Haus är riktigt snygg. Ni vet han som spelade zatsiki när han var liten. Kolla bara in bilden på honom. ÅÅ! Han är så söt=) Jag nästan smälter=P Och sen tycker jag att dom två tjejerna som spelade Jenna opch Ulis var riktigt bra för att inte ha varit med i några filmer. Eller asså hon som spelar Ulis har ju varit med i några filmer. Fast bara sådana där små, små roller. Så det räknas ju typ inte;)
Nu ska jag packa klart eftersom jag åker till värmland i morgon. Men jag kmr ha med mig datorn så jag kan skriva=)
Vi hörs imorgon;)





Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0