En kortis=)

Heej
Nu blir det bara ett kort inlägg för jag ska snart gå till bussen för att åka till träningen. För en gångs skull så åker jag buss dit, vilket inte händer så ofta;) Jag brukar alltid få sjkuts. Men mamma jobbar sent så jag får ta mig dit själv, Det är ju inte direkt jobbigt så vrf klaga??

Idag har jag haft Sy slöjd, det är faktist ett av mina favorit ämnen (fast idrott slår allt!). Just nu syr vi bebis kläder^^ Det är inte så kul att klippa ut alla delar, men jag längtar efter slut-resultatet. Min dress är en vit tröja med dragkjedia som det står sötnos på ryggen och gråa mjukisbyxor med vita ränder på sidan=) Hoppas dom blir som jag tänkt mig. Jag sätter in bilder på dom när jag är klar^^
Aja, Nu måste jag typ gå för bussen går halv
Men vi hör senare....
Bye, Bye=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0