Fett läskigt...

Idag har jag inte gjort något spec. bara det gamla vanliga. Skola, småträning, träning.

Idag i skolan hände något hemskt. En kille i vår klas gjorde illa sig på idrotten. Hans knäskål gick typ ur led. Asså jag är skitkänslig när det gäller skador. Jag började skaka av att höra honom ligga där och skrika, asså han är ju inte den personen som har så där hög smårtgräns heller. Så han skrek ganska mycket. Men det är ändå fett synd. För va han ha idrott i typ 20 min. Sen gjorde han illa sig så va var tvungna att sluta=( Idrott är mitt favo ämne=)

Jag tränar ju 01:or och inte för att skrytta, men dom ÄGER! Asså dom är fett duktiga för att va så små. Dom har till och med lärt sig försvar och andfall!!

Men nu måste jag plugga lite. Har SO tills imorgon och NO prov på fredag=S
Så se you later.....

Vad är de bästa hittills idag? Att få träna^^

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att han gjorde illa sig

 

Vad gör jag nu? Ska typ plugga

 

Vart är jag nu? Gissa tre gånger^^

 

Vilket humör är jag på idag? Trött

 

Vilken kläder har jag idag? mjukisar och vit tjocktröja=P


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0