Fuck!!

Vi förlorade båda matcherna=(  Min match med bara en boll. Och jag SÖG!!! Jag sköt minst 10 skott och jag satte inte ett ända!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jag blir så arg på mig själv.  Men nu är det bara ladda om till imorgon. För då är det en till match mot A-flickor. Vi var tvungna att ta den för fåra egna A-flickor kunde inte spela den. Det betyder att vi kmr möta 93:or och 92:or. Så man kmr få ta i en hel del=)
Nu måste jag gå och göra mig i årning för sägen. För det tar typ en timme för mig att komma i säg. Och jag ska upp vid sex imorgon=(=(
Hare bra
Hej då:P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0