Glömde igen=S

Jag glömde bort att skriva igår, förlåt!
Eftersom jag glömde skriva igår så skriver jag om både idag och igår nu;)

Igår så tränade jag småtjejerna själv=) Och för först gången fick dom pröva på en försvarsövning, dom var jätte duktiga. Vilket jag blev väldigt glad för. Jag tycker det är jätte kul att träna dom=) Efter det så åkte jag till min egen fys träning, det var som vanligt jobbigt. Men vi håller på med uppbyggning & stabilitets övningar. Så det är inte så jobbigt att man typ dör^^

Idag efter skolan så gick jag till Tyreö Gym. Där tränade jag i drygt en timme. Men jag glömde lappen om vilken ordning jag skulle göra övningarna och vilka vikter jag skulle ha på vilka övningar. Men bara på några.
Nu kmr jag inte på något att skriva om. Men om jag gör det senare så kanske jag skriver ett till inlägg:)

Nu ska jag plugga, jag har skit mkt att plugga så det är bara att säta igång=P


Vad är de bästa hittills idag? Att jag fick träna på gymet

 

Vad är det sämsta hittills idag? att jag är så stressad med alla läxor

 

Vad gör jag nu? Ser på law & order men ska snart plugga

 

Vart är jag nu? Gissa^^

 

Vilket humör är jag på idag? Trött, stressad och glad

 

Vilken kläder har jag idag? mjukisar med svart t-tröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0