God morgon=)

Jag vet att jag glömde att skriva igår, och jag ber om ursäkt för det. Så därför lägger jag in ett pytte litet inlägg nu för jag ska strax åka till Nyboda hallen och spela match mot Älta=) Det ska bli väldigt kul, för dom är inte så bra. Och därför kmr vi vinna, Jag älskar att vinna!!!
Plus att i såna här matcher har både jag och laget en stor chans att få öva oss på saker. Jag har bestämmt att den här matchen ska jag vara extra tuff i försvaret så att jag tränar upp det=)

Efter matcherna så ska jag åka och titta på när min lillesyrra spelar, så det dröjer innnan ni får veta hur det gick i matchen^^
Nu måste jag åka
Hare bra tills jag kommer hem igen=P
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0