Godmorgon=)

Klockan är nu 20 över sex och jag sitter och äter frukost. Och jag är JÄTTE tröt. För jag har sovit skit dåligt i natt. Typ vaknat minst varje timme, så jag är trött:S
Det är så dåligt. För vakna med the voice börjar inte förns halv sju. Så jag måste alltid vänta i en halvtimme innnan jag kan kolla. Och då hinner jag inte se så mycket eftersom jag måste göra mig klar:) Men nu ska jag gå och borsta tänderna :)
Hoppas ni får en underbar dag:P
Hej då


Vad är de bästa hittills idag? Att få se på vakna med the voice

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag sovit så dåligt

 

Vad gör jag nu? Äter frukost

 

Vart är jag nu? Hemma hos mamma

 

Vilket humör är jag på idag? Döds trött

 

Vilken kläder har jag idag? Team sportiamjukisar med en brun,grå nike tröja=)


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0