Gym+Body pump=)

Tja;)
Idag efter skolan så gick jag till Tresö Gym. Där tränade jag på gym i en och en halv timme. Sen vilade jag i typ en halvtimme. Sen var det dags för bodypump=) Jag körde på fult ös, även fast jag ver typ slut efter gymet=) Men det är den skönaste känslan jag vet, att vara helt slut efter ett pass:D

Ni vet igår när jag skrev om dom där redovisningarna. Vi hade ju dom idag. Och det gick väl sådär=S Svenskan gick bäst. Men engelskan gick inte bra (eller det kändes så), För det tog så lång tid att få igång power pointen och sen så kunde jag inte stå framme vid skärmen. För dosan till funkade inte så jag fick stå bakom klassen och prata. Men jag löste det genom att bara titta på min fröken. Fast iobland tittade jag på väggen bakom henne, för annars skulle det blivit för mycket ögonkontakt;)
Nu har jag inte tid att sitta här längre..... Hej då




Vad är de bästa hittills idag? Att få träna, och att redovisningarna är överstökade=)

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att engelskan inte gick så bra

 

Vad gör jag nu? Annat än att sitta här

 

Vart är jag nu? Vid datorn

 

Vilket humör är jag på idag? Glad :D

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans plus en vit tjocktröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0