Happy Valentine allihop=D

Idag är det som nog alla vet alla hjärtans dag. Asså visst tycker jag om dagen. Men jag fattar inte vrf man ska fira en sån dag. Man ska väl inte behöva hitta på en dag för att man ska uppmerksamma sina närmaste och käraste, eller? Ingentligen tycker jag bara det är onödigt att hålla på och köpa massor av presenter till varandra bara för att liksom. Jag tycker att om man ska ge bort någonting så ska man göra det för att man vill och inte för att traditionen säger det! Jag säger inte att det inte finns folk som ger bort presenter för att dom vill det. Men jag tycker bara att det är så onödigt! Fast det kan ju vara bra också. För dom som inte vågar ge bort något annars har ju chansen nu, så passa på att ta den!!!^^

Nu när det ändå är alla hjärtans dag så ska jag passa på att skriva en hälsning till min Älskling. Du vet själv att det är du.
 " Jag saknar dig så mycket, och jag hoppas vi snart kan ses. Du är min lilla sjärna (eller möbel) och jag hoppas, hoppas att du känner samma ska för mig. Min lilla prinsessa, lova att aldrig lämna mig!"

Men nu ska jag byta om till matchkläder. För jag har match kl 4, sen ska jag plugga lite. Jag har so-läxförhör på tisdag om franskarevolutionen och No-prov på fredag=S
Se you later, aligater=P




Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0