Hem-kommen=)

Hej
Nu är jag glad, För det gick skit bra för oss i matchen, eller kanske inte skit bra. Men bra i alla fall:D Vi förlorade bara med en boll. Och dom var ändå 2 år äldre. Men det var väl också så att dom trodde dom skulle spöa oss med typ 20 bollar (vilket vi också trode), Men sen så märkte dom hur tufft och bra vi spelade. Fast i början så ledde dom med 5 bollar. Men sen kom vi ikap. För i andra halvlek var dom så trötta att dom gick på plan. Snacka om dålig kondis. Vi orkade till och med hela matchen, och vi är inte vana att spela 50 min, utan vi brukar spela 40:) Så nu är jag glad=)

Nu ska jag plugga
Hare bra....


Vad är de bästa hittills idag? Att få spela match

 

Vad är det sämsta hittills idag? Vet ej, dan har varit supper;)

 

Vad gör jag nu? Ska plugga och se på TV

 

Vart är jag nu? Hemma

 

Vilket humör är jag på idag? Just nu, Supper glad

 

Vilken kläder har jag idag? Samma som hela dagen;)

 


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0