Hem ljuva hem=P

Idag kom jag hem kl 4. Då åkte jag och tränade. Jag är alldeles för trött för att sitta här och skriva.^^ Så jag laddar bara upp bilderna. Alla bilderna är inuti huset där jag bodde i värmland. För det var inget bra väder för att fota i skidbackarna=S

Trappan upp till övervåningen


Lilla rummet mellan dom två sovrummen på övervåningen


Hallen


Vårt sovrum, jag sover nederst


Deras Farfars sovrum


Köket


Vedspisen till höger


Ett huvud av en älg. Nästan alla hus i skogen har ett sånt.


Typ matrumet


Sovrummet på nedervåningen


Det coola, rosa badrummet




Vardagsrummet




Räven på bilden till höger e riktig, eller inte riktig men den har varit levande, snyft, snyft=(


Två bilder på mig i trappan=)



Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0