Ingen bio=(

Min dator är så himla seg just nu så jag orkar inte sitta och skriva så länge.
Jag skrev ju tidigare idag att jag hade lusta att gå på bio. Men tyvär så blev det ingen idag. Men jag ska gå på fredag istället med min kompis Linnea. Jag ska också åka till värmland med henne på lördag, vilket ska bli jätte kul=) Båda har släkt där. Men jag ska dit med hennes pappa och lillasyster. Så jag tror inte jag hällsar på oss min släkt;) Men, men... Nu orkar jag inte skriva mer om det.

Idag har jag varit på gymet med min kompis anna, och våran gym coach Marcus. Eller asså jag vet inte om man kan kalla honom coach men han lär oss att träna rätt. Det är en snubbe från vår handbollsförening=) Jag har faktist blivit mycket starkare sen vi tränade med honom sist, för tre veckor sen. Jag ökade på alla övningar idag=D Den jag ökade mest på var knäböj. Då gick jag från 30 kg till 45 kg. Det är inte så jättemycket. Men jag är nöjd ändå^^

Nu ska jag göra annat än att sitta framför den här datorn
Vi hörs



Vad är de bästa hittills idag? Att få träna

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag är så himla trött!!

 

Vad gör jag nu? Inget spec.

 

Vart är jag nu? Hos mamma

 

Vilket humör är jag på idag? Vet inte...

 

Vilken kläder har jag idag? Träningskläder hela dan=P


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0