Jag e blöt=P

Hej
Jag har precis kommit in från en promenad med min grannhund Chippen=) Så nu e jag blöt;) Jag sa ju i inlägget i morse att jag skulle skriva när jag kom hem. Men jag kände för att gå en promenad. Så jag gjorde det först.

Vi van matchen mot älta idag=) Vi van med 6- 13 tror jag det var. Men vi hade säkert kunnat göra 10 mål till. För vi missade typ alla skott i andra halvlek. Asså, fast vi spelade bra. För vi fick massor av frilägen, fast vi missade typ alla=(
Jag gjorde faktist två mål idag=) Ett hoppskott och en straff=D Sen spelade jag faktist in till linijen så vi gjorde det första skottet=)
Nu ska jag plugga SO=(
Hej då^^



Vad är de bästa hittills idag? Att få göra lite mål=) (fast jag brukar göra det ganska ofta)

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag måste plugga

 

Vad gör jag nu? Ser på TV, fast jag ska plugga

 

Vart är jag nu? Hemma

 

Vilket humör är jag på idag? Vet inte

 

Vilken kläder har jag idag? röda mjukisar, vit tjocktröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0