Kort inlägg...

Nu blir det bara ett kort inlägg. För strax åka och spela handbolls match mor gustavsberg. Det är två matcher eftervarandra mot dom. Men jag ska bara spela första matchen. Vi har samling halv sju. Men det tar bara typ fem min att åka dit. För det är i Nyboda hallen. Det ska bli jättekul att få spela. För jag har bara kunnat träna en gång den här veckan eftersom måndags träningen var instäld och i torsdags åktye jag skidor hela dan
Nu ska jag åka.....


Vad är de bästa hittills idag? Att få spela match

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att kmr inte på något

 

Vad gör jag nu? Ska åka

 

Vart är jag nu?Hemma

 

Vilket humör är jag på idag? Glad

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans och puma tjocktröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0