Martes de carnaval

Godmorgon=)
Jag skrev ju inte igår så jag gör det nu^^
Igår var det ju fettisdagen, mums. Det är precis vad som står i överskriften. Kan ni gissa vilket språk???
I alla fall, Vi beställde semlor från en liten lanthandel ganska nära där vi bor. Dom var goda. Men dom smakade inte liksom himelskt eller så utan bara normalt. Fast jag äter inte mandelmassa. Och det var väldigt mycket på min. Så jag fick sitta och skrapa bort allt. Men vad gör man inte för en semla=P
Visste ni föresten att fettisdagen har man för att det är det sista dagen före den kristan fastan? Och att fettisdagen också kan kallas för vita tisdagen eftersom semlor är gjorda på vitt mjöl?=D

Idag åker vi hem=( Fast det ska bli skönt att komma hem, men det blir tråkigt att lämna skidåkningen^^ Fast jag behöver ju inte åka hem och vara missnöjd med att det var någon backe jag inte vågade åka eftersom jag har åkt alla=D På vägen hem ska jag plugg=S det vill säga om jag orkar;)
 
Nu ska jag äta frukost, vi hörs ikväll

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0