Ny dushad=)

Hello!
Nu har jag precis kommit ut ur dushen=) Så nu sitter jag och kollar på Top Model. Jag hejar på den blyga tjejen (jag vet inte hur hon stavar sitt namn) Jag tror det stavas Mardjeri (rätta mig om jag har fel!). Hon höll precis på att åka ut. Men hon klarade sig.

Idag på träningen så gick det SKIT dåligt för mig. Jag kunde inte träffa en ända boll rätt, varken passar eller skott               =(
ÅÅÅÅ!!! Jag blir så irriterad! Fast jag tror att det kan bero på att min kropp inte är van att gå på gym och träna så hårt, så det kanske är därför:S Men sen är det också att jag inte orkar hålla koncentrationen på top i typ tre timmar, Men det är väl bara öva=)
Nu ska jag plugga.....
Vi hörs:D

Vad är de bästa hittills idag? Att vi hade musik i skolan.

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att det fuckade sig på träningen=(

 

Vad gör jag nu? Ska plugga spanska

 

Vart är jag nu? I mitt rum

 

Vilket humör är jag på idag? Vet inte, typ glad

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans med randig blå, vit långärmad

 


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0