Patrik 1,5!!!!!

Den bästa filmen!!! Asså filmen Patrik 1,5 är en av dom bästa filmerna jag sett! Fast jag tycker den borde varit lägre och man borde fått sett hur Patrik fick det efter typ ett år. Men jag blev lite irriterad när jag såg den också. För jag blev nästan arg på en av dom där killarna (sven) för han var ju så arg på den där ungen hela tiden fast han borde ha hjälpt honom istället! Fast det bästa med filmen var att den var så lik värkligheten.
Jag såg filmen i går kväll vi typ 11 och i morse när jag vaknade=)  Nu finns det bara två filmer kvar som jag värkligen vill se. Och det är allt flyter och I taket lyser sjärnorna. Fast den tror jag att jag ska se på fredag. Fast jag är jättesugen på att göra det idag=P
Nu ska jag ringa mamma och fråga om jag får gå på bio idag;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0