Precis hemkommen=)

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Eller precis och precis, Jag kom hem för typ en timme sen^^
Idag tränade jag i 2 och en halv timme. Det tycker jag är lite lång tid. Fast vi tränar först ute. Vi brukar springa intevaller. Men idag sprang vi typ 5-6 km, det var väldigt jobbigt. Fast det var fett dåligt. För det var bara jag och typ 4 till som sprang hela vägen. Alla andra genade.  Sen tränar vi inne i 1 och 45 min. Asså för kroppen är det inte så jobbigt. Men att hålla koncentrationen uppe är väldigt jobbigt. Fast idag var det extra jobbigt. För vi hade typ målvaktsträning. Och då bara sjuter,sjuter och sjuter. Asså vi gör övningar väldigt länge. Och man behöver liksom inte lägga ner så mycket kraft på övningen vilket gör att man tappar koncentrationen och tycker det är tråkigt;)
Men i slutet så gjorde vi kontringar vilket jag tycker är väldigt kul:D

Nu har jag ingen lust att skriva mer. Så hej då....

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0