Promenad med kenzo=D

Hello=D
Idag efter skolan åkte jag och Hanna hem till mig och packade en väska med kläder som jag skulle ha med til pappa. Och väskan vägde typ 20 kilo! Och jag överdriver inte!!!!!
Sen åkte vi hem till henne och gick ut med hennes hund Kenzo. Det är värdens sötaste Shäfer!!! Jag älskar hans ögon. Båda två hade med sig sina system kameror. Men det blev inte så många bilder. Det var bara jag som tog några på kenzo, och Hanna tog några på mig när jag åker värsta långa isbannan,haha, det var skit kul men lit läskigt^^ Efter det åt vi Hannas jättegoda chokladkaka! Den var supper go=D Men jag kunde bara äta en liten bit. Sen blev jag propmätt=P
Mer han vi inte, eller jo, jag spelade lite Fifa 2004. Jag SUGER på det. Men det är skita kul!^^
Här är alla bilder jag tog idag. Dom flesta är när vi var ute. Men några när vi va inne;)
Njut av bilderna.....

Dom här tre bilderna är när jag åker isbana=D Inte den finaste minen direkt;)


Kenzo=D<3
 
Han har en boll i munnen;)

Dom här bilderna är tagna när vi väntade på bussen i krusboda:)
 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0