Tjaba,tjena hallå!!=D

Hej
Just nu sitter jag och kollar på lyxfällan, jag vet, inte det roligaste som finns. Men jag bara fastnade framför det=) Asså jag blir så irriterad på folk som är med i det här programmet! Dom tar liksom lån efter lån efter lån..... Jag menar dom borde ju inse att man inte kan göra det. Den här familjen tog ett sms lån för att betala ett annat! Asså jag tycker sånt här värkar så kompliserat så jag har bestämmt mig att inte ta stora lån när jag blir vuxen. Fast jag tror det kommer bli väldigt svårt.

Aja, nu orkar jag inte skriva om det nu=P
Idag har jag haft träning. Det var faktist extra kul för vi körde bara induviduel teknik. Vi övade vikskott, vanlig och omvänd stegisättning, underarmsskott, kullager. Jag tror det var allt=) Jag behöver värkligen öva ¨på sånt! För jag har rätt teknik. Men gör allt för långsamt!!!! Men jag jobbar på det^^


Vad är de bästa hittills idag? Att få ha en sån rolig träning

Vad är det sämsta hittills idag? Dan har varit perfekt!


Vad gör jag nu?
Ser på TV

Vart är jag nu? ........

Vilket humör är jag på idag? TRÖTT!!!!

Vilken kläder har jag idag? Jeans taights med ett vit tunika linne och en bomerang-skorta^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: HAHA! Tack så mycket! Synd att du inte åt en till bit då, jag smällde ju i mig två stooora bitar! HAHA :D

2009-02-13 @ 18:12:34
Postat av: Emelie

Vrf är du anonym *****? Jag vet vem du är,haha!=P

2009-02-13 @ 19:03:51

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0