Halva nageln är borta=(

Idag fick jag spela två handbollsmatcher=D Fast vi förlorade båda=( Asså jag fattar inte, vårt lag brukar alldrig vara så här dåliga! Fast för mig har det gott ganska bra i annfallet men inte så bra bakåt. Den här helgen har jag gjort 5 mål:D

Idag spelade jag två matcher.Fast jag skulle bara ha spelat morgon matchen som var i brommahallen typ kl halv elva. men sen var det en tjej som inte dök upp till Elitmatchen (vilket jag tycker e väldigt dåligt) så jag stälde upp och spelade:) Den spelade vi i Nacka. Den hallen är i alla fall bra att spela i. För i Brommahllen så är golvet så halt så när man springer så halkar man=( Asså det är typ som att springa på hal is, i alla fall nästan^^

Idag när jag skulle värma upp till Elit matchen så skulle jag gå på genombrott på min kompis Danni. Men jag slog i handen i taket (eftersom det bara var typ 1.80m meter högt) så halva min nagel gick av, asså den gick av över nagelbandet. Så jag började blöda och det gjorde ont. Så jag fick spela med ett plåster och massor av tejp på fingret. Det blir som en liten kudde. Det har jag på fingret nu också. För annars kan jag inte andvända det eftersom det gör så ont. 

Mer har jag inte gjort idag, bara pluggat lite nu på kvällen.
Nu ska jag titta vidare på Bones och äta ett päron=P
Hare bra


Vad är de bästa hittills idag? Att få spela så mycket

Vad är det sämsta hittills idag? Att vi bara förlorade

Vad gör jag nu? Ser på Bones

Vart är jag nu? Hemma

Vilket humör är jag på idag? Glad

Vilken kläder har jag idag? en liten stund hade jag jeans med blå tjocktröja och efter sista matchen gråa mjukisar med vit tröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0