Vi van gruppen=D

Jag skrev ju inte igår. Men jag kan nu berätta att vi van båda matcherna igår med mer än 6 bollar, men det gick inte lika bra idag=( Vi van första matchen med typ 5 bollar. Men sen förlorade vi andra, med typ 5. Men asså vi hade bra anfall den matchen men hade inget bra försvars eller målvaktsspel. Fast det är fett konstigt att vi förlorade för vi spelade mot Irsta igår och van liksom med 6 bollar.

Imorgon möter vi våra 95:or. Asså jag tar seriöst självmord om vi förlorar den!!!!! Det kmr bli fett pinsamt om vi gör det! Så jag ska kämpa tills jag dör! Dom är inte dåliga heller så det blir en tuff match.

Asså jag hade skrivit fett mkt och sen så råkade jag stänga ner sidan. Så då sparades bara det där lilla i början=(=( Så nu kmr jag inte ihåg vad jag skrev. Men nu ska jag titta på brottskod försvunnen, hare bra

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0