Alby sjön har frysit!!=)

Heej!=)
Idag har jag varit och åkt skriskor med min mamma, pappa och syrra. Vi åkte nere på alby sjön=) Sjön hade frysit så isen var ca 15 cm tjock. Jag vet det för min mammas kompis hade mätt;) Det gick faktist ganska bra. Jag vurpade bara en gång. Och det var när jag övade på att göra översteg;) Asså när jag korsar fötterna för att sväga;)

Idag har jag också sätt på filmen Peter och Petra, Småfolket=) Den filmen är jättebra!=) För er som inte har sätt den så handlar den om två barn som tillhör småfolket. Dom är pytte, pytte små;) Sen har jag också sett på Polar expresen=) Den är också jätte bra;) Men jag såg den i 3-D och dom hade gjort det väldigt dåligt. Asså man såg typ allt dubbelt=( Men själva filmen är fortfatande skit bra! Och för er som inte sett den filmen   så får ni se den för jag orkar inte förklara....;)

Imorgon ska jag upp skit tidigt=( KVART I FEM!!!!! För jag ska inventera med mitt handbollslag (Jag orkar inte förklara vad det är nu). Så jag måste gå och lägga mig nu, Eller lägga mig i sägen och se på TV eller något. Så God natt;)

P.S Jag förklarar vad inventering är imorgon;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Emelie kan inte du skicka spanska läxan till mig via hotmail eller nått... jag har inte tränat ett skit och jag måste ju det =( Eftersom du sa att du kunde skicka dom förut så undrar jag om du skulle kuna göra de, det skulle vara såå snällt! =)<3

2009-01-01 @ 23:56:01
URL: http://mowe.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0