Body pump=)

Tjenixen=P
Idag i skolan så hade jag redovisning på spanska genom att visa upp en dialog. Det gick rätt så bra. Eller jätte bra faktist. Jag hoppas på ett högt betyg:)

Efter skolan så pluggade jag, och sen tog jag bussen till Tyresö gym där jag gick på ett body pump pass. Det var väl sådär. INte så jätte kul. Och inte så jobbigt. Men jag ska nog dit flera gånger. Så nu siter jag och tittar på Tv. Såg precis på Top model, och min idol Isis åkte precis ut!! skit, skit, skit!! Fast igentligen, vad spelar det för roll? Det är ju inte jag som förlorar:P
Nu ser jag på flickan med två ansikten, stackars henne. Hon har två ansikten och en kropp!
Men nu orkar jag inte skriva mer.
Så....
Hej då


Vad är de bästa hittills idag? Att jag typ inte hade några läxor 

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att min favo åkte ut

 

Vad gör jag nu? Ser på tv

 

Vart är jag nu? I vardagsrummet

 

Vilket humör är jag på idag? Trött, Glad

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans med nike tjocktröja


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå flickan !? de är faktiskt 2 stycken ! :)

2009-01-21 @ 21:52:38
Postat av: Emelie

Anonym: Vadå två? Det var väl ändå bara en flicka, eller!? Fast ajg såg inte klart pogrammet så du kanske har rätt

2009-01-22 @ 21:05:59
URL: http://emser.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0