God eftermiddag=)

Jag har just varit inne på hannas blogg (hhannaz.blogg.se) och läst att hon tänker ta en blogg paus=( Hanna om du läser det här, snälla ta ingen paus! Du är så bra på att skriva, och det är alltid jätte kul att läsa din blogg! Men jag ska inte lägga mig i för mycket=) Men gör som du vill, Jag "stötar" dig i vad du än väljer=P
Det var igentligen bara det jag ville skriva.....

Hitils idag har jag inte gjort något. Bara pluggat.......
Men jag kanske ska försöka få tag på en kompis. Men asså jag måste plugga färdigt först=(
Skriver igen, ikväll
P.S
Det är något fel på min dator, för varje gång jag lägger in en lista så blir det inga mellanrum när jag trycker på spara och publecera! Fast det är mellanrum i början! ÅÅÅÅ, jävla data

Vad är de bästa hittills idag? Att få ha sovmorgon

Vad är det sämsta hittills idag? Att behöva plugga så mycket

Vad gör jag nu? Ska göra rent min kanins bur

Vart är jag nu? Hemma hos pappa

Vilket humör är jag på idag? Vet inte

Vilken kläder har jag idag? Grön t-tröja, med team sportia byxor


Kommentarer
Postat av: moa

sv: det är bättre! =)

2009-01-31 @ 13:31:17
URL: http://mowe.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0