Gym i tre timmar=)

Hej
Idag var jag och gymade i tre timmar. Från fyra till sju. Asså igentligen så kanske man inte kan säga att ajg gymade hella tiden. För jag var där med tre tjejer till. Några i mitt lag. Vi fick lära oss massor av övningar av en man som heter markus.
Han "jobbar" i Tyresö HF´s förening. Så han lär alltid ut dom som ska fylla 15 hur man gymar på rätt sett. Och sen ger han oss ett pogram vi ska göra minst en 2 gr i veckan. Och eftersom vi var 4 personer som skulle göra samma övning samtidigt, och han skulle gå igenom alla övningar så tog det så lång tid. Men när man gör det själv så tar det ca en och en halv timme.
Så nu ska jag börja gyma på tis och fre. Kanske också någon gång på helgen.
Sen har jag också bestämmt att mitt mål ska vara att nästa år ska jag slå Tyresö HF´s rekord i knäböj med vikt på 85 kg. Idag tror jag att jag hade 30 kg. Så det är en bit kvar. Men rekordet går ut på att kunna göra ett knäböj. Så det är ju lättare än typ 10=)
Mer har jag inte gjort idag typ. Bara gått i skolan=)
Nu ska jag se på Low & Order. Så nu hinner jag inte skriva mer.....



Vad är de bästa hittills idag? Att få gyma

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag nästan inte har hunnit plugga

 

Vad gör jag nu? Ser på TV

 

Vart är jag nu? Hemma

 

Vilket humör är jag på idag? Trött (som vanligt)

 

Vilken kläder har jag idag? Svarta jeans med vit tjocktröja


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0