Jävla cp skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!, Asså ni kan bara ana hur sur och iriterrad jag är just nu. För jag var ju i göteborg och spelade SM. Och vi har åkt ut=(=(=(=( Vi förlorade mot huddinge med en boll!! Fatta, huddinge. Vi är så jävla mycket bättre än dom. Men vi spelade inte bra. Typ som krattor!!!! Asså vi vinner alltid över dom annars. Men just den här matchen som var så viktig så förlorade vi!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅ, Jag är värkligen förbanad nu.
 Asså vi spelade en jätte bra match mot lundagård precis innnan huddinge matchen. Och då spelade vi typ som om vi var bäst i världen!!!! Men efter den matchen så hade vi typ bara 45 min att villa och värma upp på. Så vi han inte äns smelta matchen som vi precis spelat. Och då är det lite svårt att ladda om till en ny match!
Fast jag spelade inte sista matchen. För vi är för många att sitta på bänken, så några måste stå över varje match=S 
Men om man ska se det lilla positiva som finns, så hamnade vi bland dom 16 bästa lagen i hela sverige. Vilket är GANSKA bra=)
Men nu ska jag gå och lägga mig (det kmr ta ett tag att somna pga att jag kmr ligga och tänka på matchen) och sova bort surheten
God natt


Vad är de bästa hittills idag? Att få komma hem

Vad är det sämsta hittills idag? Att vi förlorade mot huddinge!!!!!!!!

Vad gör jag nu? Sitter och surar

Vart är jag nu? Hemma (igen)

Vilket humör är jag på idag? Just nu SKIT sur, imorse (innan matchen) skit glad

Vilken kläder har jag idag? jeans, t-tröja och en vit tjocktröja


 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0