Kmr inte kunna skriva=(

Heej allihop
Tyvär så kommer jag inte kunna skriva förns på söndag/måndag (beror på hur sent jag kmr hem)=( Eftersom jag åker till göteborg idag och vi får inte ha med oss laptops. Men har jag tur så kanske någon av mina ledare har med sig sin dator så då kanske jag får låna den=)
Idag avgår bussen kl 3 från nyboda mot götebor. Vi ska åka buss i ca 5 timmar, SNARK!! Fast förra gången så åkte vi upp till sollefteo. och det tog ju typ 8 timmar. Så gämfört med det så är den här resan kort;) Fast vårat lag har laddat upp med massor av filmer så vi har något att göra. Förra resan tror jag vi han se 5 filmer. Då såg vi mamma mia, gustav 2, tomten e pappa till alla barnen och en film som handlade om en tjej som hade minnesförlust och trode det var söndag hela tiden. Är det någon som vet vad den heter så säg till! Vi såg någon mer film tror jag. Men jag kommer inte ihåg vilken. Men nu ska jag gå och handla matsäck, Så hej då
Vi ses på måndag
då ska jag berätta allt om helgen=)


Vad är de bästa hittills idag? Att få gå tidigt från skolan och att idag åker vi,Jippi!

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag måste plugga på bussen 

 

Vad gör jag nu? Ska gå och handla

 

Vart är jag nu? Hemma

 

Vilket humör är jag på idag? Super glad

 

Vilken kläder har jag idag? Jeans tights med ett vit tunnika/Linne och en bomerang skjorta* 


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0