Köttbullar och potatismos=)

Shoo
Just nu sitter jag in mitt rum och äter middag. Som ni säkert förstår, består av köttbullar och potatismos. Det är väldigt gott! Jag brukar inte direkt äta i mitt rum. Men jag satt här och pluggade. då kom mamma in med maten. Och alla dom andra har redan ätit medans jag tränade. Så jag kan ju lika gärna sitta här^^
Samtidigt som jag äter och pluggar så tittar jag på Top model. Fast det är inte lika kul när min favorit åkt ut. Men nu har jag inte tid att skriva mer, så
hej då


Vad är de bästa hittills idag? Att vi hade musik i skoaln, Att jag har haft träning

 

Vad är det sämsta hittills idag? Att jag helt plötsligt har MASSOR av läxor

 

Vad gör jag nu? Pluggar, äter och ser på TV

 

Vart är jag nu? I mitt rum

 

Vilket humör är jag på idag? Trött efter träningen. Men glad

 

Vilken kläder har jag idag? Svarta tights med Mörk lila tunika 


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0